نی نی خوشگل من

خرید بک لینک
سلام عشق کوچولوی نازماز وقتی که دیگه مطمئن شدم که دختر کوچولوی ناز دارم با بابایی دنبال سیسمونی میگردیم از این هفته شنبه 27 شهریور مدام میریم بازار تا برات چیزی بخریم.مخصوصا وسایل دخترونه اینقدر خوشگل و ناز هستند که همینطوری آدم جذبش می شهدو سه مدل سرویس کالسکه انتخاب کردیم که به موقعش عکسشاسم میذارمولی هنوز میخوام جاهای دیگم دنبال بگردم که مطمئن باشم که خوشگل ترینشهنمیدونی مامانت چقدر سخت پسنده آخه!!!سرویس چوب هم کلی دیدیم ولی هنوز نمیدونیم چیا بخریم آخه اتاق جای زیادی نداره همینطوریش باید میز کامپیوتر رو رد کنیم برهاگه دراور آینه مونم بفروشیم کل ست جوب جا میشه تو اتاق وگرنه مجبور میشیم فقط تخت و گهواره بخریم.دراور آینه مونو خیلی دوست دارم ولی اینقدر چیزای خوشگل تو بازار دیدیم که خب اشکال نداره اگه اینم بفروشیم و یک مدل جدیدتر بخریم راستی دیشب با بابا محسن دنبال اسم میگشتیمآخرسر گفتم دیدی همون سانیا از همه قشنگتر بود.بابایی اسمایی مثل  پردیس , نادیا , بارانا, مهسان هم دوست داشتخودمم که " مهسان " رو دوست دارمنمیدونم !!فعلا شده سانیا یا مهسان؟!البته هراز گاهی من میگم " سانلی"خب دیگه الان اول صبحه و اومدم شرکت دارم اینارو مینویسمبوس بوس عزیز دل مامان نی نی خوشگل من...ادامه مطلب

ما را در سایت نی نی خوشگل من دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 92 تاريخ: چهارشنبه 27 بهمن 1400 ساعت: 15:46

عزیز دل مامان سلاماین روزا بدجور منتظر اومدنت هستمتاریخ هایی که سونو گفته همین روزاست ولی هیچ احساس دردی ندارمخودم که میگم 24 یا 25 بهمن میایشیطنت هات همین جور ادامه داره بعضی موقع ها مثل مامانت کشش میری و پات میزنه بیرون...راستی 20 بهمن رفتیم عکس بارداری گرفتیم. میخوام از لحظه لحظه هت عکس داشته باشم.عاشقتم مامانینمیدونی چقدر درگیرم واسه انتخاب اسمتطبق آخرین توافقات انجام شده با بابایی فعلا اسم " سارینا" تصویب شدهمن با این که سارینا رو از قبل هم دوست داشتم ولی از اینکه زیاد شده دو دلمدایی جونت که میگه مانلی و نیلا و کامیشاخاله کوچیکا هدا و ندا میگن مانلیخاله هما هم سلینخاله رها هم نی نی خوشگل من...ادامه مطلب

ما را در سایت نی نی خوشگل من دنبال می‌کنید

برچسب: روزای,نزدیک,دیدنت, نویسنده: بازدید: 73 تاريخ: جمعه 27 مرداد 1396 ساعت: 13:57

الان که دارم اینارو مینویسم عشق کوچولوم پیشم خوابیده.. اره خیلی وقته چیزی ننوشتم28 بهمن 95 خدا یکی از قشنگترین و نازترین فرشته های کوچولوشو به من داد.از اون روزا بگم...شب روز 27 بهمن ساعت های 5 دردهای خفیفی شروع شد .من که اصلا تا اون روز از این دردا نداشتم حدس زدم خبرایی باشه ساعت 7 شب دقیقا همون 5 دقیقه یکبار دردم میگرفت بابا محسن اون شب قرار بود از سبزوار بیاد (چهارشنبه بود و بابا از سرکارش که برای پست جمکو و فولاد سبزوار جور شده بود میومد مشهد) برای اوندن بابا لحظه شماری میکردم البته مامان پیشم بود ولی دلم میخواست حتما بابا محسن باشه. بابایی حول و حوش ساعت 10 رسید خونه بهش گفتم شام خوردی نی نی خوشگل من...ادامه مطلب

ما را در سایت نی نی خوشگل من دنبال می‌کنید

برچسب: روز,میلاد,فرشته,کوچولوی,نازم,سارینا,جووونم, نویسنده: بازدید: 84 تاريخ: جمعه 27 مرداد 1396 ساعت: 13:57

دختر گلم سلامتازگی یعنی همین 25 ام شهریور پنجشنبه متوجه شدیم که نی نی عزیزمون دخملهالبته قرار بود 31 ام سونو برم که دیگه طاقت نداشتم و پنجشنبه با بابایی رفتیم کلینیک امید و برای اخر وقت اون روز نوبت گرفتیم.ساعت تقریبا 11 بود رسیدیم کلینیک و ساعت 4 نوبتمون شد.این وسط فقط یه تایمی رفتیم بیرون ناهار خریدیم و رفتیم پارک کوهسنگی خوردیم و برگشتیم.تا رسیدیم کلینیک نوبتمون شد.دکتر مرادی خیلی مشهوره تو کارش. منم که دقیق گفتم همینجا بیام که لااقل بدات چیزی میخرم بعد پشیمون نشم که اشتباه گفتندکتر گفت دختره..فیلم سونو هم گرفتم .آخه نذاشتن بابایی بیاد داخل خودم نی نی خوشگل من...ادامه مطلب

ما را در سایت نی نی خوشگل من دنبال می‌کنید

برچسب: نی نی ام دختره,نی نی ام دختره یا پسر, نویسنده: بازدید: 107 تاريخ: جمعه 26 شهريور 1395 ساعت: 17:52

صفحه بندی