سلام عشق کوچولوی نازماز وقتی که دیگه مطمئن شدم که دختر کوچولوی ناز دارم با بابایی دنبال سیسمونی میگردیم از این هفته شنبه 27 شهریور مدام میریم بازار تا برات چیزی بخریم.مخصوصا وسایل دخترونه اینقدر خوشگل و ناز هستند که همینطوری آدم جذبش می شهدو سه مدل سرویس کالسکه انتخاب کردیم که به موقعش عکسشاسم میذارمولی هنوز میخوام جاهای دیگم دنبال بگردم که مطمئن باشم که خوشگل ترینشهنمیدونی مامانت چقدر سخت پسنده آخه!!!سرویس چوب هم کلی دیدیم ولی هنوز نمیدونیم چیا بخریم آخه اتاق جای زیادی نداره همینطوریش باید میز کامپیوتر رو رد کنیم برهاگه دراور آینه مونم بفروشیم کل ست جوب جا میشه تو اتاق وگرنه مجبور میشیم فقط تخت و گهواره بخریم.دراور آینه مونو خیلی دوست دارم ولی اینقدر چیزای خوشگل تو بازار دیدیم که خب اشکال نداره اگه اینم بفروشیم و یک مدل جدیدتر بخریم راستی دیشب با بابا محسن دنبال اسم میگشتیمآخرسر گفتم دیدی همون سانیا از همه قشنگتر بود.بابایی اسمایی مثل پردیس , نادیا , بارانا, مهسان هم دوست داشتخودمم که " مهسان " رو دوست دارمنمیدونم !!فعلا شده سانیا یا مهسان؟!البته هراز گاهی من میگم " سانلی"خب دیگه الان اول صبحه و اومدم شرکت دارم اینارو مینویسمبوس بوس عزیز دل مامان نی نی خوشگل من...ما را در سایت نی نی خوشگل من دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 92
ما را در سایت نی نی خوشگل من دنبال میکنید
برچسب: نی نی ام دختره,نی نی ام دختره یا پسر, نویسنده: بازدید: 107