نی نی ام دخمله....

خرید بک لینک
دختر گلم سلام

تازگی یعنی همین 25 ام شهریور پنجشنبه متوجه شدیم که نی نی عزیزمون دخمله

البته قرار بود 31 ام سونو برم که دیگه طاقت نداشتم و پنجشنبه با بابایی رفتیم کلینیک امید و برای اخر وقت اون روز نوبت گرفتیم.

ساعت تقریبا 11 بود رسیدیم کلینیک و ساعت 4 نوبتمون شد.

این وسط فقط یه تایمی رفتیم بیرون ناهار خریدیم و رفتیم پارک کوهسنگی خوردیم و برگشتیم.

تا رسیدیم کلینیک نوبتمون شد.

دکتر مرادی خیلی مشهوره تو کارش. منم که دقیق گفتم همینجا بیام که لااقل بدات چیزی میخرم بعد پشیمون نشم که اشتباه گفتن

دکتر گفت دختره..

فیلم سونو هم گرفتم .آخه نذاشتن بابایی بیاد داخل خودم گرفتم که بابا جون ببینه نی نی نازشو

و این چنین شد که بلاخره جنسیتت کشف شد ناقلا!

خب دختر مامان...

خوشحالم که نی نیم دختره ولی دختره گلم ایشاله بدنیا اومدی باید بدونی دنیای پیچیده ای پیش روته

دنیای رنگارنگی که همراه همه قشنگیاش سختی های زیادی داره اونم باز برای دخترا...

مامان برات آرزوی روزای خوبی میکنه تا ایشاله خوشبخت و شاد باشی همیشه

البته از قبل خیلیا میگفتن نی نیت دختره...

مخصوصا خانواده بابا اینا... خیلی دوست داشتن دختر باشی

به آرام دختر عمه مریم میگفتم اسم نی نی مونو چی بداریم میگفت "هانیا"

گفتم اگه پسر باشه هیچی نمیگفت دیگه

راستش سونو قبلی هم که رفتم گفت به احتمال زیاد دختره.. ولی قطعی نیس

از اون روز حساسیتم بیشتر شد

نمیدونم شاید قبلش فکر میکردم پسره

اما وقتی گفت احتمال دختر بودنش بیشتره ،بیشتر حواسم بهت بود.. آخه دختر خیلی ناز داره باید خیلی مراقبش باشم

شاید تنها دلیلی که دوست داشتم پسر باشی حرفای خاله زنک بقیش

هنوز هیچی نشده دوستم راحله شروع کرده..

"دخترم خوبه"البته بعد از پسر

اون شب خیای ناراحت شدم..از این حرفا مامانم خیلی شنیده بود.. از خانواده مادر شوهرش

یه آن دلم واسه مامانم سوخت.. نازی چیا کشیده از دست زبون بعضیا

دختره گلم خیلی مواظب خودت باش

راستی بابایی از همه بیشتر خوشحاله که دختر طلا داره

بابا محسن خیلی خوب و مهربونه... تورو هم خییییلی دوست داره البته بعد از من!گفته باشم...

خب عشقم مامانی اسمتو چی بذاریم حالا...

من خودم هنوز "سانیا" مد نظرمه

عمه محبوب میگه "هانا" البته قبلنا با مامان محسن که دور هم بودیم میگفتن تهمینه و سودابه

من اصلا از این سبک اسما خوشم نمیاد

خاله رها و سپیده هم هانا رو پیشنهاد دادند که من دوست ندارم

مامان جون خودم هم با "بهار"و "مهسا"موافقتره

خودم "مهسا" روه دوست دارم ولی میگم شاید قدیمی باشه

"مهسان" هم خوبه هم جدیده هم به محسن میاد :)

اسمای دیگه

سارا. لیندا. بارانا. سارینا . النا .

خب من بخوابم دیگه

شب بخیر گلم ... می بوسمت

نی نی خوشگل من...

ما را در سایت نی نی خوشگل من دنبال می‌کنید

برچسب: نی نی ام دختره,نی نی ام دختره یا پسر, نویسنده: بازدید: 107 تاريخ: جمعه 26 شهريور 1395 ساعت: 17:52

صفحه بندی